Често задавани въпроси

Намерете отговори на въпросите, които най-често получаваме. Ако не намерите своя въпрос там, изпратете ни съобщение! Тук сме, за да помогнем.

Как да свържа своя онлайн магазин с Изпрати?

За да свържете своя онлайн магазин с Изпрати, трябва да изберете съответната платформа от нашите готови интеграции, в зависимост от системата, която използвате (например Shopify, WooCommerce и т.н.). Подробни инструкции за интеграция можете да намерите в документацията на Изпрати или като се свържете с нашия екип за поддръжка.

Колко магазина мога да свържа?

Относно броя на магазините, които можете да свържете, няма ограничения. Можете да свържете неограничен брой магазини към вашия акаунт в Изпрати, което ви позволява да управлявате всички поръчки и товарителници от едно място.

Ако имате нужда от допълнителна помощ, не се колебайте да се свържете с екипа за поддръжка на Изпрати.

Клиентите посочват офис на Еконт, но след това избират Спиди от списъка с куриери, защото е по-евтин. Това създава необходимост от ръчна корекция. Как се решава?

В платформата можете да зададете правила в системата, така че, ако клиентът избере тарифа на Спиди, но посочи офис на Еконт, системата автоматично да го смени на най-близкия офис на Спиди.

По какъв начин става интеграцията с Еконт и Спиди?

С тяхното API.

Има ли в системата валидация за телефонен номер и адрес?

Да, в системата има валидация за телефонен номер и адрес, което гарантира, че въведената информация е коректна и пълна.

Ако клиентът въведе домашен адрес, но избере доставка до офис?

Системата ще посочи най-близкия офис за неговия адрес.

Review Your Cart
0
Add Coupon Code
Subtotal