Общи условия за ползване
Последно обновени на 1 април 2024 г.
МОЛЯ, ПРОЧЕТЕТЕ ТЕЗИ ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ ПРЕДИ ДА ГИ ПРИЕМЕТЕ И ДА СЕ АБОНИРАТЕ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГАТА И ПРОДУКТИТЕ
Обхват
Лимон EООД е разработилa определени системи, продукти и технологии, описани и дефинирани по-долу, за предоставяне на услуги по складиране, изпълнение и доставка, които опростяват процесите на складиране, управление на инвентара и изпълнение на поръчките за електронната търговия.
Тези Общи условия съставляват юридически обвързващо споразумение („Общи условия за ползване“), сключено между вас („Клиент“, „вие“, „ваш“ или свързани термини) и Лимон EООД („Лимон“, “Изпрати”„Компания“, „нас“, „наш“ или „ние“) като доставчик на облачни Услуги по абонамент, описани и дефинирани по-долу, относно вашето използване на софтуерното приложение Изпрати („Платформа“, “Изпрати”) и получаването на Услугите, поръчани от вас и предоставяни от Лимон.
Всички услуги, системи, продукти и платформи, предлагани от Изпрати, се наричат в тези Общи условия за ползване „Услуги“.
Всички Услуги на Изпрати се предоставят като „Софтуер като услуга“ (SaaS), при което Клиентът не закупува копие на софтуера на физически носител или подобен, а абонамент за Услугите, както са предоставени онлайн.
При закупуване на абонамент Клиентът получава достъп до и право да използва Услугите, както е посочено в тези Общи условия за ползване. Всички услуги на Изпрати са обект на тези Общи условия за ползване, включително Услуги, Платформата или функции, добавени или закупени по-късно.
Приемане на условията
Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали, имате правомощието и се съгласявате да бъдете обвързани от тези Общи условия за ползване, като изпълните едно или всички от следните условия:
– завършите регистрация на акаунт за Услугите;
– чрез достъп или използване на Услугите;
– поръчате каквито и да било Услуги, включително, но не само, настройка, консултации, персонализация, наемане на експерт, обучение.
Вие се съгласявате да получавате съобщения от нас електронно и приемате, че такива електронни съобщения, уведомления и публикации удовлетворяват всички законови изисквания за писмена форма. С приемането на Услугите, вие се съгласявате с тези Общи условия за ползване. Ако не се съгласявате с тези Общи условия за ползване, не трябва да ги приемате и не можете да използвате никакви Услуги.
Ние си запазваме правото да променяме или ревизираме тези Общи условия за ползване по наше усмотрение по всяко време. Периодично актуализираме тези Общи условия за ползване на нашия уебсайт, така че проверявайте за актуализации.
Ако някоя промяна или ревизия на тези Общи условия за ползване не е приемлива за вас, спрете да използвате Услугите и изпратете имейл за отказ: support@izprati.bg. В противен случай ще бъдете обвързани от променените или ревизираните условия.
Ако тези Общи условия за ползване са значително променени от последния път, когато сте имали достъп или използвали Услугите, вие признавате и се съгласявате, че вашият продължителен достъп или използване на Услугите означава приемането на променените Общи условия за ползване.
Определения
„Услуги“ означава колективно всяко предлагане на продукти и услуги на Изпрати и всяко предлагане на продукти и услуги, което е собственост на „Трети страни“, предоставено на Клиента от Лимон съгласно тези Общи условия за ползване и което Клиентът закупува от Лимон, включително, но не само, хардуерните и софтуерни приложения на Изпрати, свързани с тях, включващи хостинг на Платформата в Център за данни за достъп до и използване от Клиента, както е предвидено тук (включващо всякакви услуги като „еднократни“, нерецидивиращи професионални услуги като консултации, интеграционни услуги или услуги по внедряване, според случая), и достъп до и използване на Платформата, или предоставените от Изпрати или нейни доставчици услуги чрез Платформата.
„Платформа“ означава специфичния собствен софтуер като услуга продукт на Лимон, включително всеки свързан код и документация на Изпрати, който е лицензиран на Клиента съгласно тези Общи условия за ползване във връзка с Услугите, включително, но не само, всякакви свързани компоненти, предоставени със Софтуера, програмни интерфейси за приложения и всякакви актуализации и издания.
„Услугите“ включват, но не се ограничават до:
– използване на Платформата Изпрати;
– използване на интерфейси за приложение и десктоп платформи на Изпрати;
– управление на инвентара на физически стоки (включително, но не само, приемане, разпределение, складиране);
– система за управление на поръчки, включително, но не само, дигитално събиране, опаковане;
– доставка на физически стоки съгласно поръчките, включително, но не само, изчисляване на разходите за доставка;
– управление на връщане на поръчки, включително, но не само, приемане, разпределение, складиране на физически стоки съгласно върнатите поръчки;
– всички данни и отчети съгласно процесите на складиране и изпълнение;
– използване на собствените Услуги на Изпрати;
– всички свързани документи, включително, но не само, определени потребителски ръководства, наръчници, онлайн материали, спецификации или формуляри, предоставени от Лимон на Клиента или Потребителите, които описват функциите, функционалността или работата на Платформата и Услугите;
– всякакви актуализации, надстройки и подобрения, инициирани от Лимон;
– всякакви актуализации, надстройки и подобрения, инициирани, поръчани и платени от Клиента;
– всички текстове, изображения, звуци, видео и съдържание;
– стандартна услуга за въведение;
– ръководена услуга за въведение;
– техническа поддръжка;
„Услугите“ изключват всякакъв хардуер или софтуер, които не се намират в нашия Център за данни, всякакви системи, контролирани от Клиента (включително без ограничение мрежова инфраструктура), телекомуникационно оборудване или услуги, и Интернет.
„Услугите“ не включват никакви продукти на трети страни.
„Център за данни“ означава местоположението, където Платформата е инсталирана от Изпрати или нейните изпълнители за използване от Клиента съгласно предоставените тук Облачни услуги.
„Настройка“ означава действието по подготвяне на Платформата за изпълнение.
„Персонализация“ означава модификацията и конфигурацията на Платформата, за да отговори на индивидуалните изисквания на Клиента.
„Продукти на трети страни“ означава продукти, данни или други материали, които Клиентът може да използва чрез интерфейса на Платформата чрез ефективно свързване на Услуги на трети страни към SaaS системата Изпрати за ползата на Клиента („Интеграция“).
„Услуги на трети страни“ означава продукти, приложения, услуги, софтуер, мрежи, системи, директории, уебсайтове, бази данни и информация, които могат да бъдат предоставени от трета страна; или други продукти или услуги, които Клиентът или Изпрати могат да свържат или активират.
„Абонамент“ означава закупуване на право за използване на Услугите за определен период от време.
„Годишен абонамент“ означава дванадесет (12) месеца Абонамент, при който Услугите са платени за дванадесет (12) месеца предварително.
„Такси“ означава: (а) таксите за абонамент, които Клиентът трябва да заплати за използване на Услугата по абонамент и Продуктите („Абонаментна такса“), (б) и таксите за Услуги, включително, но не само, такси за настройка на услугите („Такса за настройка“), консултантски услуги („Консултантска такса“), услуги по персонализация („Такса за персонализация“), както е посочено в приложимите документи за поръчка.
„Техническа поддръжка“ означава поддръжка и поддръжка на Услугите, предоставяни от Изпрати. Техническата поддръжка се предоставя чрез имейл support@izprati.bg
„Документация“ означава всички свързани документи, включително, но не само, определени потребителски ръководства, наръчници, онлайн материали, спецификации или формуляри, предоставени от Изпрати на Клиента или неговите Потребители, които описват функциите, функционалността или работата на Платформата и Услугите. Документацията се предоставя в обща форма и не обхваща специфични случаи на използване или персонализирани конфигурации.
„Данни на клиента“ означава информация или други данни на Клиента, обработвани или предавани чрез Услугите, включително, но не само, лична информация, свързана с персонала на Клиента, всички данни, материали и съдържание, които предоставяте или публикувате, качвате, въвеждате или подавате чрез Услугите във връзка с вашия акаунт.
„Документи за поръчка“ означава документи за поръчка на Услугите, подадени онлайн или по друг начин, изискван от Изпрати, в предоставената от Изпрати форма, посочващи поръчаните Услуги и приложимите Такси; и/или други документи, които могат да бъдат изискани от Изпрати от време на време във връзка с абонамента за Услугите. Когато бъдат подадени от Клиента и приети от Изпрати, всички приложими Документи за поръчка на Клиента се включват в това Съглашение чрез тази препратка и са част от това Съглашение, сякаш са напълно посочени в него. Документите за поръчка се считат за приети от Изпрати, когато Клиентът получи фактура или потвърждение по имейл.
„Регистрационен формуляр“ означава регистрационния формуляр, съдържащ информация за поръчката, като контактната информация на Клиента, избраните услуги, броя на разрешените потребители, сумата и метода на плащане, и датите на началния период на Абонамента.
„Потребители“ означава потребители, включително, но не само, представител на Клиента, служител, който е упълномощен да използва Платформата от Клиента и за ползата на Клиента чрез Абонамента на Клиента и Акаунта на собственика на Клиента за Услугите и на които са предоставени уникални потребителски идентификационни номера („ID-та“) и пароли за тази цел.
„Уебсайт“ означава уебсайтовете на Изпрати, където Услугите могат да бъдат достъпни от Потребителите чрез наличния вход.
„Акаунт на собственика“ означава основния и единствения акаунт на Клиента в Платформата с административни права, който позволява създаването на Потребители с потребителски идентификационни номера и пароли и да променя техните права за достъп. Броят на Потребителите под един Акаунт на собственика не може да надвишава броя на разрешените места, платени под Абонамента за Услугите.
„Безплатен пробен период“ означава използване на Платформата без заплащане на Абонаментна такса и ограничен във времето, по функции или други ограничения. Моля, вижте продължителността на Безплатния пробен период на нашия уебсайт.
„Конфиденциална информация“ означава информация, която включва, но не се ограничава до, адресни записи, демографска и финансова информация във всякаква форма, защитена от закона или когато разкриването на такава информация би представлявало необосновано нахлуване в личния живот, освен ако общественият интерес не изисква разкриването с ясни и убедителни доказателства, одобрени от Работодателя. Конфиденциалната информация включва също и Лично идентифицируема информация (PII), както е определено по-долу. Конфиденциалната информация може да бъде в хартиен, електронен и устен вид и включва изображения, както и текст. Конфиденциалната информация включва всякаква информация, обозначена като конфиденциална от закона, правила, политики или процедури, които могат да бъдат променяни от време на време, (наричани общо „Политика“), като пароли, имена на клиенти, търговски тайни, информация за данъкоплатец (от всяка декларация, заявление, одит, разследване, филм, запис или отчет) и одити за сигурност.
„Лично идентифицируема информация“ или PII означава всяка информация, която идентифицира или може да бъде използвана за идентифициране, намиране, контактуване или имитиране на определено лице. Примери могат да включват, но не се ограничават до: първо име (или инициал) и фамилно име (текущо или предишно); географски адрес; електронен адрес (включително имейл адрес); личен мобилен телефонен номер; телефонен номер или факс номер, предназначен за контактуване с лицето на неговото физическо местожителство. Когато е свързано с едно или повече от посочените по-горе информационни елементи, PII включва всяка друга информация за лице, която, ако бъде разкрита, идентифицира или може да бъде използвана за идентифициране на конкретно лице физически или електронно.
„Администратор на данни“ е лице, компания или друго тяло, което определя целите и средствата за обработка на PII (може да бъде определено самостоятелно или съвместно с друго лице/компания/тяло).
Условия за допустимост
За да използвате Услугите, трябва:
- да сте на поне осемнадесет (18) години и да можете да сключвате договори;
- да имате правоспособност и да се съгласявате да спазвате тези съгласявате се с тези Общи условия и разбирате своите задължения съгласно тези Общи условия;
- завършите процеса на регистрация на Акаунта;
- гарантирате, че всички данни за регистрация на Акаунта, които подавате, са верни, точни и пълни;
- признавате, че носите отговорност за всички дейности, свързани с вашия Акаунт;
- признавате, че носите отговорност за вашите Клиентски данни;
- няма да използвате Услугите за незаконни или неразрешени цели;
- вашето използване на Услугите няма да наруши никакъв приложим закон или регламент;
- не се намирате в Куба, Северна Корея, Иран, Сирия или друга страна, която е обект на ембарго от правителството на САЩ, или която е обозначена от правителството на САЩ като страна, която „поддържа тероризма“; и не сте в списъка на правителството на САЩ с лица, на които е забранено или ограничено участие.
Поръчки
Документите за поръчка ще уточнят Услугите, за които се абонирате, свързания брой потребители и всички Услуги, включително, но не само, консултации, конфигурация, персонализация, ръководена настройка, наемане на експерт, които закупувате от услугите на Изпрати.
След приемане на всеки Документ за поръчка от Изпрати и вашето заплащане на абонаментните и всякакви начални такси, дължими съгласно тези Документи за поръчка, Изпрати ще направи Продуктите достъпни за вас и вашите потребители чрез акаунт с парола на Платформата на Изпрати.
Условия за акаунта
Регистрацията е необходима, за да създадете Акаунт за достъп и използване на Услугите. Изпрати ще ви помоли да предоставите определени регистрационни данни или друга информация за себе си чрез регистрационен формуляр. Всичката такава информация е обект на нашата Политика за поверителност.
Вие се съгласявате да предоставите за Акаунта текуща, пълна и точна информация, посочена като необходима в регистрационния формуляр, и да поддържате и актуализирате такава Клиентска информация, за да я поддържате текуща, пълна и точна.
Вие гарантирате, че вашата Клиентска информация е и ще остане точна и актуална, и че сте упълномощени да предоставяте такава Клиентска информация. Вие гарантирате, че всяка Клиентска информация, предоставена от вас, не принадлежи на трета страна, чиито права са нарушени чрез публикуването на Клиентската информация в Услугата. Освен това, ако всякакво съдържание е собственост на трета страна, вие се съгласявате да заплатите всички авторски права, глоби и споразумения, дължими на тази страна, без да търсите никакъв принос от Изпрати.
Вие упълномощавате Изпрати да проверява вашата Клиентска информация по всяко време. Изпрати има право, но не и задължение, да наблюдава вашата Клиентска информация. Вие допълнително се съгласявате, че Изпрати може да премахне или деактивира всяко съдържание (включително вашата Клиентска информация) по всяко време поради каквато и да е причина (включително, но не само, при получаване на искове или твърдения от трети страни или органи, свързани с такова съдържание или вашата Клиентска информация), или без никаква причина.
Като част от основния процес на регистрация за Абонамент за Услугите, вие ще идентифицирате като Акаунт на Собственика.
Вие гарантирате, че имейлът, който предоставяте при регистрация на Акаунта, е основният метод за комуникация с вас. Вие носите отговорност да поддържате актуализиран имейла си.
Създавайки акаунт, вие се съгласявате, че може да получавате съобщения от нас, като бюлетини, специални оферти и напомняния и актуализации на акаунта.
Не можете да създавате акаунт, използвайки имената и информацията на друго лице или да използвате думи, които са търговски марки или собственост на друга страна, или са вулгарни, нецензурни или по друг начин неподходящи.
Вие се съгласявате да пазите паролата си конфиденциална и ще бъдете отговорни за всички използвания на вашия акаунт и парола.
След като имате акаунт, вие носите отговорност за всички дейности, които се извършват във връзка с вашия акаунт. Вие ще третирате вашите данни за достъп до акаунта като конфиденциални и няма да ги разкривате на трети страни. Вие се съгласявате незабавно да ни уведомите, ако имате причина да вярвате, че вашите данни за достъп до акаунта са компрометирани или ако има неоторизирано използване на вашия акаунт или парола, или друго нарушение на сигурността.
Вие може да използвате Акаунта на Собственика, за да създавате потребители с потребителски идентификационни номера и пароли, и да назначавате различни роли чрез Платформата и да променяте техните права за достъп. Броят на потребителите под един Акаунт на Собственика не може да надвишава броя на разрешените места, платени под Абонамента за Услугите.
Вие сте отговорни да гарантирате, че всички потребители, на които предоставяте достъп до Услугата, са прочели и се съгласили с тези Общи условия преди да я използват.
Вие под вашия Акаунт на Собственика носите отговорност и ще бъдете отговорни за всички действия и неизпълнения, произтичащи от използването на вашите потребители при изпълнение на задълженията по тези Общи условия, сякаш те са собствените действия и неизпълнения на Акаунта на Собственика.
Изпрати може да отхвърли вашето заявление за регистрация на акаунт, да анулира съществуващ акаунт, да спре вашата възможност да използвате определени части от Услугите и/или да ви забрани изцяло от Услугите по каквато и да е причина или без причина, и без предупреждение или отговорност от какъвто и да е вид.
Лицензиране, използване на Услугите и ограничаване на използването
Неизключителност, никакви други условия. Ние ви предоставяме неизключително световно право и лиценз за достъп и използване на Услугите и всяка Документация, както е описано в Общите условия и съгласно Документите за поръчка.
Всеки потребител на Платформата трябва да има уникално потребителско име и парола („Потребителски идентификатор“) за достъп и използване на Услугите. Клиентът носи отговорност за осигуряване на сигурността и конфиденциалността на Потребителските идентификатори на своите потребители. Потребителските идентификатори не могат да бъдат предоставяни на лица, които не са потребители. Клиентът ще използва търговски разумни усилия за предотвратяване на неоторизиран достъп до или използване на Услугите и ще уведоми Изпрати незабавно за всяко такова неоторизирано използване.
Лицензите за потребителите не могат да се споделят между потребители под Акаунта на Собственика на Клиента. Изпрати си запазва правото да закрие или изтрие Акаунта на Собственика. Изпрати си запазва правото незабавно да прекрати всички Услуги и достъп до Платформата и всички лицензи и права, предоставени съгласно тези Общи условия при прекратяване на тези Общи условия.
Всички нови версии на Услугите са обект на тези Общи условия. Изпрати си запазва правото да актуализира, надгражда или модифицира Услугата по всяко време без предупреждение и вие признавате и се съгласявате, че новите версии могат да добавят, премахват или модифицират функции, както и да променят системните изисквания на Услугите, софтуера на трети страни, плановете за абонамент и функциите, и да предоставят корекции на грешки.
Изпрати не е задължено да ви уведомява предварително, Изпрати не е задължено да ви уведомява предварително, ако възнамеряваме съществено да модифицираме Услугите. Ако Новата Версия ще модифицира или е модифицирала съществено Услугите във ваша вреда, вие може да прекратите тези Общи условия в съответствие с раздел «Прекратяване». В противен случай ще се счита, че сте приели Новата Версия, ако не сте я прекратили.
Клиентът няма да използва, копира или дублира Платформата (включително Документацията) за каквато и да е цел, или да направи Платформата достъпна за неоторизирани трети страни. Клиентът няма да (а) използва Платформата за електронно разпространение или споделяне на време на Платформата; или да извършва обратно инженерство, разглобяване или декомпилация на Платформата без писмено разрешение от Изпрати.
Ценообразуване
Изпрати предлага ценообразуване на база потребители. За текущите цени и планове, моля, вижте нашата страница «Ценообразуване» на уебсайта. Изпрати може да промени ценообразуването и предлаганите функции по каквато и да е причина или без причина, и без предизвестие или отговорност от какъвто и да е вид.
Такси
Ще разкрием продължителността и стойността на Таксите за Услугите преди да закупите Услугите и ще потвърдим продължителността и стойността на Услугите чрез фактура или по имейл след вашата покупка, както е предвидено в раздел „Поръчка“ на тези Общи условия. Изпрати приема Документите за поръчка чрез фактуриране на Клиента или потвърждение по имейл.
Изпрати си запазва правото да коригира своето ценообразуване в отговор на валутни колебания, включително, но не само, промени в обменните курсове, промени в таксите за конвертиране и/или промени в отстъпките.
Изпрати може да прекрати тези Общи условия, ако плащането закъснее с тридесет (30) или повече дни и плащането не бъде получено в рамките на десет (10) дни след получаване на известието за закъснение от Клиента. Закъснение означава тридесет (30) дни след датата на фактурата.
Всички суми, посочени в тези Общи условия и на уебсайта, ще бъдат в щатски долари, освен ако не е посочено друго.
Данък върху продажбите
Всички такси са без включени каквито и да е приложими данъци за употреба, продажби, ДДС, такси за превод на плащания или други суми, свързани с изпълнението на тези Общи условия от страна на Клиента (общо “Данъци”). Ако се намирате в Европейския съюз, всички такси са без включен ДДС и вие декларирате, че сте регистрирани за целите на ДДС във вашата държава-членка. Ако подлежите на ДДС (GST), всички такси са без включен ДДС (GST). Клиентът носи пълната отговорност за плащането на каквито и да е данъци, такси за превод на плащания, при условие, че ако такива такси или данъци за удържане се приспаднат или наложат, тогава Клиентът ще увеличи сумите, платени на Изпрати, така че сумата, получена от Изпрати след удържането на данъка, да е пълната сума, която Изпрати би получила, ако не е направено удържане или приспадане.
Безплатен пробен период
Когато и ако е разрешено от Изпрати, вие може да използвате Услугите за подробна оценка (наречен „Безплатен пробен период“). Ако участвате в Безплатен пробен период за Абонамент, освен ако не завършите и подадете документи за Поръчка до Изпрати, избирайки да превърнете Безплатния пробен период в Абонамент в рамките на пробния период, Услугите ще бъдат прекратени след изтичане на пробния период.
Вие потвърждавате и се съгласявате, че ако е предоставен Безплатен пробен период, Услугите може да бъдат ограничени във времето, по функции или други ограничения.
Не всички Услуги включват пробен период и той е наличен само по усмотрение на Изпрати. По време на пробния период, Клиентът ще има възможност да прегледа и избере наличните опции за Абонамент.
Настройка
Изпрати начислява такса за настройка на всеки нов Клиент, както е предвидено в раздел „Поръчка“ на тези Общи условия. Таксата за настройка трябва да бъде предплатена. Услугите по настройка не подлежат на анулиране и таксите за настройка не подлежат на връщане.
Абонамент
Важно! Абонаментите се подновяват автоматично.
Важно! Всички такси не подлежат на анулиране и връщане.
Опциите за абонамент включват месечен абонамент и годишен абонамент.
Ще разкрием продължителността и стойността на Абонамента преди да го закупите и ще потвърдим продължителността и стойността на Абонамента чрез фактура или по имейл след вашата покупка, както е предвидено в раздел „Поръчка“ на тези Общи условия.
Освен ако една от страните не предостави писмено уведомление до другата страна за неподновяване поне 30 дни преди датата на подновяване, срокът на Услугата автоматично ще се удължи за същия период като предишния (всеки, „период на подновяване“). Услугите обикновено се фактурират в началото на всеки абонаментен период за началния период или за всеки период на подновяване.
Абонаментът ще се подновява автоматично, докато не го отмените.
Ще продължим да ви фактурираме, докато не отмените абонамента. Отмяната ще прекрати автоматичните подновявания на вашия абонамент, но ще запазим всички такси, които вече сме събрали за предоставените услуги.
Вие потвърждавате и се съгласявате, че сте отговорни за плащането на таксата, която се прилага за всеки период, през който Общите условия продължават, и таксата е дължима преди следващия период на подновяване на Общите условия.
Вие потвърждавате и се съгласявате, че за всеки многогодишен абонамент годишните абонаментни такси са или дължими предварително за целия абонамент, или са дължими и платими за всяка година предварително на годишнината от абонамента (т.е. таксите за втората година са дължими на първата годишнина).
Срок
Ако не е определено в Документите за поръчка, тези Общи условия ще започнат от датата на покупката или когато започнете да използвате Услугите, което от двете е по-рано, и ще продължат за период от: (а) 1 месец („Начален срок“ за месечен абонамент), с автоматични подновявания за допълнителни 1-месечни периоди (всеки „Срок на подновяване“; общо „Срок“);
(б) 12 месеца („Начален срок“ за годишен абонамент), с автоматични подновявания за допълнителни 12-месечни периоди (всеки „Срок на подновяване“; общо „Срок“), докато не бъде прекратено от която и да е страна съгласно разпоредбите за прекратяване тук.
Плащане
Освен ако не е определено в Документите за поръчка, плащането за Услугата е дължимо при започване на Срока с авансови плащания за Срока. Всички такси ще бъдат уреждани в валутата, посочена в Документите за поръчка. Плащането на неоспорваните фактури ще бъде дължимо и платимо тридесет (30) дни от датата на фактурата.
Методът на плащане ще бъде чрез електронен банков превод към посочената банкова сметка на Изпрати или по друг начин, договорен от страните.
Прекратяване
Ако решите да отмените абонамента си, трябва да ни предоставите уведомление тридесет (30) дни предварително.
Всички Услуги и достъп до Платформата, както и всички лицензи и права, предоставени съгласно тези Общи условия, ще бъдат незабавно прекратени при прекратяване на тези Общи условия.
При прекратяване на Общите условия, Изпрати ще прекрати достъпа на Клиента и Потребителите до Услугите.
Няма да бъдат предоставени възстановявания за оставащи неизползвани дни по месечен абонамент.
Няма да бъдат предоставени възстановявания за оставащи неизползвани месеци по годишен абонамент.
Няма да бъдат предоставени възстановявания за използвани или неизползвани услуги за въвеждане.
При прекратяване на тези Общи условия всички суми, дължими на Изпрати съгласно тези Общи условия, независимо дали са дължими и платими към момента, ще бъдат ускорени и ще се считат за незабавно дължими и платими.
Отменянията не могат да бъдат обработвани чрез месинджър за поддръжка, социални медии, чатове на живо или други системи за съобщения или по телефона. Всички заявки за отменяне трябва да бъдат подадени само по имейл на support@izprati.bg до поддръжката на Изпрати.
Изпрати няма задължение да запазва или поддържа копие на каквато и да е такава информация на Клиента или данни от Платформата след датата на изтичане или прекратяване на тези Общи условия, уреждащи такава информация или (ако е по-рано) изтичането или прекратяването на тези Общи условия.
Изпрати има право, без по-нататъшна отговорност, да унищожи цялата такава информация на Клиента след изтичане или прекратяване на тези Общи условия.
Ако желаете да реактивирате своя акаунт в кратък срок, можете да влезете и въведете своите данни за фактуриране или да се свържете с поддръжката на Изпрати.
Месечните или годишните абонаменти ще се подновяват автоматично и всяко отменяне трябва да бъде подадено 30 дни предварително, преди да бъде обработено плащането. Отменянията, подадени след подновяване, няма да бъдат допустими за възстановяване на средства.
Техническа поддръжка
Техническа поддръжка във връзка с Услугите се предоставя само на клиенти на Изпрати, които имат някакъв абонамент.
Изпрати ще ви предостави текуща техническа поддръжка, свързана с платформата Изпрати, и ще осигури достъп до цялата подходяща документация. Техническата поддръжка е включена в таксата за абонамент.
Техническата поддръжка се предоставя чрез имейл support@izprati.bg и по други начини, които Изпрати реши, за да ви предостави подходяща услуга.
Техническата поддръжка е достъпна от 9:00 до 18:00 (GMT+3), от понеделник до петък, с изключение на националните празници в България.
Изпрати може да отхвърли вашата заявка за техническа поддръжка, ако използвате Безплатен пробен абонамент или други абонаменти, ако Изпрати сметне, че заявката е неразумна.
Горепосочената техническа поддръжка не включва услуги на място или обучение. Ако заявите такива услуги, Изпрати може да ги предостави и да ви фактурира по стандартните си дневни ставки плюс разходи за пътуване и прехрана.
Изпрати си запазва правото да получи достъп до вашия акаунт, за да отговори на вашите заявки за техническа поддръжка.
Допълнителни услуги за поддръжка, включително, но не само, наемане на експерт, интеграции на трети услуги, при заплащане на приложимите такси, както е посочено в документите за поръчка на Клиента. Всички услуги за поддръжка са предмет на тези Общи условия.
Техническата поддръжка не включва, и Изпрати не носи отговорност за, повреди на Услугите или софтуера, причинени от Клиента, хардуер или оборудване, които не се намират в центъра за данни, връзката на Клиента с центъра за данни, доставчици на услуги на трети страни, включително, но не само, доставчици на комуникационни услуги, или иначе отказани от Изпрати или на друго място в тези Общи условия.
Ограничения
Вие се съгласявате да не използвате, подпомагате, насърчавате или позволявате на други да използват Услугите:
- за предоставяне на подлицензи, препродажба, прехвърляне, преотстъпване или разпространение на Услугите;
- за извършване на обратно инженерство на която и да е част от Услугите;
да модифицира, адаптира, присвоява, възпроизвежда, разпространява, превежда, създава производни произведения или адаптации, публично показва, продава, търгува или по какъвто и да е начин експлоатира интелектуалната собственост на Изпрати, освен ако изрично не е разрешено от Изпрати; да премахва или модифицира всяко известие за авторски права, търговска марка или други права на собственост, което се появява на която и да е част от Услугите или на каквито и да е материали, отпечатани или копирани от Услугите; да копира Услугите на друг сървър или устройство, свързано с Интернет, или да извършва обратно инженерство, декомпилира Услугите или техния активиращ софтуер за каквато и да е цел; да използва неправилно нашата Техническа поддръжка или да подава фалшиви доклади за злоупотреба или неправомерно поведение; да нарушава или нарушава каквито и да е права на интелектуална собственост, права на публичност/поверителност, закон или регламент; да използва нашите Услуги или сървъри за разпространение, съхранение, обработка, съхранение или по какъвто и да е начин обработване на неприлични, нецензурни или порнографски материали, или други материали, които смятаме за неприемливи. Изпрати може да анулира съществуващ акаунт по всякаква причина, по свое усмотрение; да нарушава какъвто и да е приложим национален, регионален, федерален, държавен, местен или международен закон или регламент; да използва или предава Услугите в нарушение на какъвто и да е приложим закон, правило или регламент, включително каквито и да е закони за износ/внос; Изпрати може да предприеме мерки за възстановяване, ако Клиентът или Данните на Клиента нарушават този раздел (Ограничения). Изпрати не е задължено да преглежда Данните на Клиента за точност или потенциална отговорност.
Собственост на данните на клиента
Вие предоставяте на Изпрати световен, безплатен, неизключителен, вечен, неотменим, напълно платен, подлицензируем и прехвърляем лиценз да използва, модифицира, възпроизвежда, копира, разпространява, показва, публикува и изпълнява Вашите Данни на Клиента с цел предоставяне на Услугите на вас.
Използване на услуги на трети страни
Изпрати не носи отговорност за каквито и да е проблеми, забавяния, съдържание или точност на каквито и да е услуги на трети страни и Изпрати няма да бъде отговорно за каквито и да е проблеми с каквито и да е услуги на трети страни.
Права на трети страни
Освен за Изпрати и неговите филиали, Клиента на Изпрати и неговите Потребители, или всеки, който има достъп до Услугите на Изпрати съгласно тези Общи условия, освен ако не е предвидено друго в тези Общи условия, никое лице или образувание, което не е страна по тези Общи условия, няма да има право да прилага каквото и да е условие от тези Общи условия.
Права на интелектуална собственост
За целите на тези Общи условия „Интелектуална собственост“ колективно означава всякакви и всички авторски права, патенти, права за регистрация на патенти, бизнес процеси, права върху данни, маскирани произведения, марки и свързана с тях репутация, ноу-хау, търговски тайни, морални права, дизайн и така наречения „вид и усещане“ и графичен потребителски интерфейс, потоци на данни, спецификации на продукти и свързаност, схеми, документация, изходен код и обектен код, карти на данни и дефиниции и други права на собственост на всяка от страните, независимо дали съществуват в момента или ще възникнат по-късно. Никоя от страните няма да представя, че има каквото и да е право на собственост върху каквато и да е интелектуална собственост, технология или съдържание на другата страна, лицензирани тук. Това означава, че всяка от страните признава, че правата на интелектуална собственост принадлежат на оригиналния им собственик и не може да ги претендира за свои.
Никакви права, титли или интереси в или към Услугите или която и да е тяхна част не се прехвърлят на Клиента или Потребителите, и всички права, които не са изрично предоставени тук, са запазени от Лимон.
Поверителност на данните и обработка на данни
Изпрати не споделя, не продава, не разкрива и не разпространява вашата лична информация (PII) на трети страни и няма да го прави в бъдеще, освен ако това не се изисква от закона, е необходимо за целите на договора между вас и Изпрати, или вие изрично сте се съгласили с това.
Изпрати има достъп от името на Клиента за обработка на:
- Име и адрес на лицата, които получават пратките.
- Информация за индивидуалния тип изпратен артикул и стойността/цената на артикула.
Междувременно Клиентът може да не е Администратор на данни за PII, които Изпрати получава. В този случай Изпрати не трябва да се използва за получаване на данни от трети страни (като пазари) за тяхната обработка извън тези Общи условия. Собственикът на данните (Администратор на данни) може да не е същото лице като Клиента. В този случай Клиентът трябва да спазва Споразумението за неразкриване на информация в тези Общи условия.
Целта на обработката на PII данни е да се управляват процесите по товарене на Клиента. Изпрати може да обработва PII данни само до степента, необходима за функционирането на Клиента и/или ако Изпрати е задължено от закона да обработва данните по друг начин.
Изпрати може да обработва въпросните PII само в съответствие с инструкциите на Администратора на данни, т.е. инструкциите, съдържащи се в решението, по което Изпрати ще управлява процесите по товарене за Клиента.
Изпрати е длъжно да спазва действащото законодателство за PII и трябва незабавно да уведоми Администратора на данни, ако някоя инструкция от Администратора на данни е, според мнението на Изпрати, в противоречие с Общия регламент за защита на данните (GDPR).
Изпрати трябва да използва подходящи технически и организационни мерки за сигурност, за да гарантира, че PII не се унищожава, губи, поврежда или разкрива на неоторизирани лица, не се злоупотребява или не се обработва по друг начин в нарушение на законодателството за PII, като Изпрати трябва да прилага мерките, необходими съгласно член 32 от GDPR.
Изпрати е длъжно да информира Администратора на данни без ненужно забавяне за всяко нарушение на данните. В тази връзка, Изпрати трябва да информира Администратора на данни за естеството на нарушението на данните, ако е възможно, вида и броя на засегнатите субекти на данни, както и вида на засегнатите PII и броя на записите на засегнатите PII. Мерките, които Изпрати е предприело или предлага да предприеме за справяне с нарушението на данните, включително, където е уместно, мерки за ограничаване на потенциалните му неблагоприятни ефекти, вероятните последици от нарушението на данните.
Изпрати трябва, по искане на Администратора на данни, да предостави на Администратора на данни достатъчна информация, за да се увери, че Изпрати е взело необходимите технически и организационни мерки за сигурност. Изпрати трябва да предостави цялата необходима информация, за да демонстрира, че Изпрати спазва член 28 от Общия регламент за защита на данните, като Изпрати трябва да позволи и да съдейства при одити, включително инспекции, извършени от Администратора на данни или друг одитор, упълномощен от Администратора на данни. Подчертава се, че инспекциите/одитите във всеки случай се извършват за сметка на Клиента.
Изпрати трябва да осигури/гарантира, че лицата, които са упълномощени от Изпрати да обработват PII, са се ангажирали с конфиденциалност или са обвързани от подходящо законово задължение за професионална тайна. Ако субект на данни поиска от Изпрати (обикновено такива заявки ще бъдат направени до Клиента) достъп до и прозрение в личните данни на този човек, Изпрати трябва незабавно да препрати заявката до Администратора на данни.
Изпрати трябва да подпомага Администратора на данни с подходящи технически и организационни инструменти, за да позволи на Клиента да изпълни задълженията на Администратора на данни да отговаря на искания за упражняване на правата на субектите на данни, както е посочено в глава III на Общия регламент за защита на данните.
Като естествена част от решението на Изпрати, Изпрати има право да разкрива PII на спедиторските компании на Администратора на данни, а Администраторът на данни също има право да обменя PII с митническите власти.
Във всички останали случаи Изпрати може да разкрива или предава PII на трети страни или подизпълнители само с предварителното съгласие на Администратора на данни. Въпреки това, Изпрати може да разкрива или предава PII без инструкции от Администратора на данни, ако това е разрешено от закона.
Ако Изпрати предава PII на друг Изпрати (подизпълнител), Изпрати е задължен да сключи споразумение за подизпълнителство с подизпълнителя, при което подизпълнителят на Изпрати е подчинен на поне същите условия, както са посочени в този раздел.
Изпрати не трябва да прехвърля PII в трети страни, които Европейската комисия не е оценена като безопасни трети страни.
Ако информацията се прехвърля на чуждестранни подизпълнители, това трябва да бъде посочено в споразумението за обработка на данни, като подизпълнителите трябва да спазват Общия регламент за защита на данните на ЕС и всякакви други действащи закони за PII. Подизпълнители в страни от ЕС със специфични регулаторни изисквания относно обработката на данни също трябва да спазват тези изисквания.
Ако е приложимо, можете да упражните което и да е от правата си съгласно GDPR, като подадете проверима заявка от субект на данни до Изпрати, като ни изпратите имейл на support@izprati.bg. Можете да направите заявка, свързана с вашата лична информация или от името на някой, за когото имате пълномощие. Трябва да включите вашето пълно име, имейл адрес и да удостоверите факта, че сте гражданин или жител на Обединеното кралство или ЕИП, като включите вашата държава на гражданство или местожителство в заявката си. Може да изискаме да потвърдите вашата самоличност и/или правния ви статут за заявката, както и вашето местожителство в Обединеното кралство или ЕИП, за да получите информацията. Ще отговорим на вашата заявка в рамките на 30 дни или ще ви уведомим, ако имаме нужда от допълнително време.
Споразумение за неразкриване на информация
Клиентът не трябва да разкрива на никого, пряко или косвено, каквато и да е конфиденциална информация, включително PII данни, използвани за процесите на товарене на Клиента, но получени от трети страни (като пазари), освен ако лицето, което е субект на конфиденциалната информация, не даде съгласието си за разкриването в писмена форма.
По всяко време конфиденциалната информация не трябва да бъде разкривана или използвана за лични или несвързани с процеса на товарене причини.
Когато конфиденциалната информация се разкрива, трябва да се вземат мерки за предотвратяване на повторното разкриване на тази информация на неупълномощени лица или образувания. Освен това, Клиентът не трябва да злоупотребява с каквито и да е медии, документи, формуляри или сертификати по начин, който може да компрометира конфиденциалността или сигурността или да бъде незаконен или да нарушава условията и условията.
Юрисдикция
Тези Общи условия ще се тълкуват, тълкуват и изпълняват в съответствие с българското законодателство и ще бъдат подчинени на изключителната юрисдикция на българските съдилища.
Език
Всички документи на Клиента, графици, регистрация за Платформата, известия и комуникации от всякакъв вид, свързани с това Споразумение, ще се правят на английски или на български език равнозначно.
Разделност
Ако някое условие или друга разпоредба на тези Общи условия е невалидно, незаконно или неспособно да бъде изпълнено съгласно който и да е закон или поради обществена политика, всички други условия и разпоредби на тези Общи условия ще останат в пълна сила и ефект. При такова определение, че което и да е условие или друга разпоредба е невалидна, незаконна или неспособна да бъде изпълнена, страните по тези Общи условия ще преговарят добросъвестно, за да модифицират тези Общи условия, за да осъществят първоначалния намерение на страните възможно най-близо по начин, който е взаимно приемлив, за да се осъществят сделките, предвидени от тези Общи условия, възможно най-пълно.
Обезщетение
Вие ще обезщетите и защитите Изпрати от и срещу всякакви искове на трети страни и свързаните с тях разходи, загуби, такси, глоби, щети, отговорности и разходи (включително разумни адвокатски хонорари), произтичащи от или свързани с вашите данни, вашето имущество (включително услуги или продукти, предоставени чрез такова имущество), или нарушение. Вие също се съгласявате да защитите Изпрати срещу тези искове при искане на Изпрати, но Изпрати може да участва в който и да е иск чрез собствен избран адвокат и страните ще сътрудничат разумно за всяка защита. Вие не трябва да уреждате който и да е иск без предварително писмено съгласие на Изпрати, ако уреждането не освобождава напълно Изпрати от отговорност или изисква Изпрати да признае вина, да плати каквито и да е суми или да предприеме или се въздържи от предприемане на каквито и да е действия.
Публичност
Вие предоставяте на Изпрати правото да добави вашето име и лого на компанията към нашия списък с клиенти и уебсайт.
Форсмажорни обстоятелства
Нито една от страните не носи отговорност за каквото и да е неизпълнение или забавяне на изпълнението по тези Общи условия, което се дължи на каквато и да е причина, извън разумния контрол на такава страна, включително, без да се ограничава общността на горепосоченото, пожар, експлозия, земетресение, буря, наводнение или други атмосферни условия, недостъпност на необходимите комунални услуги или суровини, включително телефон, електричество, интернет или други комуникационни системи, стачка (с изключение на вашите или нашите служители), бунт, война, въстание, тероризъм, разпоредби за контрол на износа, наредби или инструкции на правителството или други обществени власти, или решение или указ на съд с компетентна юрисдикция. Всяка страна ще използва разумни усилия за смекчаване на ефекта от форсмажорно обстоятелство. Ако форсмажорното обстоятелство продължи повече от 10 дни, всяка от страните може да прекрати това Споразумение без допълнителна отговорност към другата страна, освен за дължими плащания.
ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ
ИЗПОЛЗВАНЕТО НА УСЛУГИТЕ ИЛИ ПЛАТФОРМАТА ОТ СТРАНА НА КЛИЕНТА Е НА НЕГОВ СОБСТВЕН РИСК. ПЛАТФОРМАТА Изпрати И ВСИЧКИ СВЪРЗАНИ УСЛУГИ СЕ ПРЕДОСТАВЯТ “КАКТО СА” И НА “КАКТО Е НАЛИЧНО” ОСНОВАНИЕ. Изпрати НЕ ДАВА НИКАКВИ ГАРАНЦИИ, ИЗРИЧНИ ИЛИ ПОДРАЗБИРАЩИ СЕ, ЗАКОНОВИ ИЛИ ДРУГИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО, НО НЕ САМО, ГАРАНЦИИ ЗА ТЪРГОВСКА ГОДНОСТ, ТИТУЛ, ПРИГОДНОСТ ЗА ОПРЕДЕЛЕНА ЦЕЛ ИЛИ НЕНАРУШЕНИЕ. НИТО Изпрати, НЕЙНИТЕ ФИЛИАЛИ, НИТО КОЕТО И ДА Е ЛИЦЕ, СВЪРЗАНО С ТЯХ, НЕ ПРАВИ ИЗЯВЛЕНИЕ, ГАРАНЦИЯ ИЛИ УВЕРЕНИЕ ОТНОСНО ПЪЛНОТАТА, СИГУРНОСТТА, НАДЕЖДНОСТТА, КАЧЕСТВОТО, ТОЧНОСТТА ИЛИ НАЛИЧНОСТТА НА УСЛУГИТЕ. Изпрати НЕ ДАВА ГАРАНЦИЯ, УВЕРЕНИЕ ИЛИ ГАРАНЦИЯ, ЧЕ ПЛАТФОРМАТА Изпрати И СВЪРЗАНИТЕ С НЕЯ УСЛУГИ ЩЕ ОТГОВАРЯТ НА ИЗИСКВАНИЯТА ИЛИ ОЧАКВАНИЯТА НА КЛИЕНТА, ЧЕ УСЛУГИТЕ ЩЕ БЪДАТ ТОЧНИ, ПЪЛНИ ИЛИ ЗАПАЗЕНИ БЕЗ ЗАГУБА, ИЛИ ЧЕ ПЛАТФОРМАТА Изпрати ЩЕ БЪДЕ НАВРЕМЕННА, СИГУРНА, НЕПРЕКЪСНАТА ИЛИ БЕЗ ГРЕШКИ. Изпрати НЕ ГАРАНТИРА, ЧЕ МЕРКИТЕ ЗА СИГУРНОСТ ЩЕ БЪДАТ БЕЗ ГРЕШКИ И НЯМА ДА БЪДЕ ОТГОВОРНО ИЛИ НЕПРАВОМЕРНО ЗА НЕУПЪЛНОМОЩЕН ДОСТЪП ИЗВЪН НЕЙНИЯ РАЗУМЕН КОНТРОЛ. Изпрати НЯМА ДА БЪДЕ ОТГОВОРНО ИЛИ НЕПРАВОМЕРНО ПО КАКЪВТО И ДА Е НАЧИН ЗА ВСЯКАКВИ ИМОТИ НА КЛИЕНТА, ПРОДУКТИ НА ТРЕТИ СТРАНИ, СЪДЪРЖАНИЕ НА ТРЕТИ СТРАНИ ИЛИ УСЛУГИ НА ТРЕТИ СТРАНИ (ВКЛЮЧИТЕЛНО ЗА ВСЯКАКВИ ЗАБАВЯНИЯ, ПРЕКЪСВАНИЯ, ГРЕШКИ ПРИ ПРЕДАВАНЕ, ПРОВАЛИ НА СИГУРНОСТТА И ДРУГИ ПРОБЛЕМИ, ПРИЧИНЕНИ ОТ ТЕЗИ ЕЛЕМЕНТИ), ЗА РЕГУЛИРАНИ ДАННИ, ПОЛУЧЕНИ ОТ КЛИЕНТА В НАРУШЕНИЕ НА ТЕЗИ ОБЩИ УСЛОВИЯ, ЗА СЪБИРАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И РАЗКРИВАНЕТО НА УСЛУГИ, РАЗРЕШЕНИ ОТ ТЕЗИ ОБЩИ УСЛОВИЯ, ИЛИ ЗА РЕШЕНИЯ ИЛИ ДЕЙСТВИЯ, ПРЕДПРИЕТИ (ИЛИ НЕПРЕДПРИЕТИ). Изпрати не носи отговорност за НАСТРОЙКАТА или проблемите, възникнали при използването на единици, работни станции, оборудване, баркод скенери, баркод принтери и спомагателно оборудване от какъвто и да е вид, необходими за или свързани с използването от Клиента за достъп и използване на Платформата. Изпрати НЯМА ДА БЪДЕ ОТГОВОРНО НА КОЯТО И ДА Е СТРАНА, ВКЛЮЧИТЕЛНО, НО НЕ САМО КЛИЕНТА, ПОТРЕБИТЕЛЯ, КОЯТО И ДА Е ТРЕТА СТРАНА ИЛИ КОЕТО И ДА Е ДРУГО ЛИЦЕ, ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА ИНФОРМАЦИЯТА, ПРЕДАВАНА ОТ КЛИЕНТА ЧРЕЗ Изпрати. Изпрати НЯМА ДА БЪДЕ ОТГОВОРНО ЗА НЕУПЪЛНОМОЩЕН ДОСТЪП, ИЛИ ЗА КАКВАТО И ДА Е КОРУПЦИЯ, ИЗТРИВАНЕ, КРАЖБА, УНИЩОЖЕНИЕ, ПРОМЯНА ИЛИ НЕВОЛНО РАЗКРИВАНЕ НА ДАННИ, ИНФОРМАЦИЯ ИЛИ СЪДЪРЖАНИЕ, ПРЕДАВАНО, ПОЛУЧЕНО ИЛИ СЪХРАНЯВАНО В НЕЙНИТЕ СИСТЕМИ ИЛИ МРЕЖИ. Изпрати НЯМА ДА БЪДЕ ОТГОВОРНО ПО КАКЪВТО И ДА Е НАЧИН НА КЛИЕНТА, ПОТРЕБИТЕЛЯ, КОЯТО И ДА Е ТРЕТА СТРАНА ИЛИ КОЕТО И ДА Е ДРУГО ЛИЦЕ ЗА КАКВАТО И ДА Е ЗАГУБА НА ПРОДАЖБИ ИЛИ БИЗНЕС, ЗАГУБА НА ДОГОВОР, ЗАГУБА НА ДАННИ ИЛИ ИНФОРМАЦИЯ, ПРЕКЪСВАНЕ НА БИЗНЕСА, ЗАГУБЕН, ЗАГУБИ НА ПЕЧАЛБИ ИЛИ ДОХОДИ, ИЛИ РЕПУТАЦИЯ, ИЛИ ДРУГИ НЕПРЕКИ, СПЕЦИАЛНИ, СЛУЧАЙНИ, ПРИМЕРНИ ИЛИ ПОСЛЕДВАЩИ ЩЕТИ ОТ КАКЪВТО И ДА Е ВИД, ЗАГУБА НА ИЗПОЛЗВАНЕ, ЗАГУБА ИЛИ ПРЕКЪСВАНЕ НА ДАННИ ИЛИ КОМПЮТЪРНО ВРЕМЕ ИЛИ РАЗХОДИ ЗА ЗАКУПУВАНЕ НА ЗАМЕСТИТЕЛНИ СТОКИ, ЛИЦЕНЗИ ИЛИ УСЛУГИ ИЛИ ПОДОБНИ ИКОНОМИЧЕСКИ ЗАГУБИ, ИЛИ ЗА НАРУШЕНИЕ НА ПАТЕНТ, ТЪРГОВСКА ТАЙНА ИЛИ АВТОРСКО ПРАВО, ИЛИ ЗА КАКВИТО И ДА Е НАКАЗАТЕЛНИ, НЕПРЕКИ, СПЕЦИАЛНИ, СЛУЧАЙНИ, ПОСЛЕДВАЩИ ИЛИ ПОДОБНИ ЩЕТИ ОТ ВСЯКАКВО ЕСТЕСТВО, ДАЛИ ПРЕДВИДИМИ ИЛИ НЕ, ПРИ КАКВАТО И ДА Е ГАРАНЦИЯ ИЛИ ДРУГО ПРАВО ПО НАСТОЯЩЕТО, НЕЗАВИСИМО ОТ ДАЛИ Е БИЛО ИНФОРМИРАНО ЗА ВЪЗМОЖНОСТТА НА ТАКИВА ИСКАНИЯ ИЛИ ЩЕТИ, И НЕЗАВИСИМО ОТ КАКЪВТО И ДА Е ПРОВАЛ НА ОСНОВНАТА ЦЕЛ ИЛИ НА КАКВОТО И ДА Е ОГРАНИЧЕНО СРЕДСТВО ЗА ПРАВНА ЗАЩИТА. КЛИЕНТЪТ, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ИЛИ КОЯТО И ДА Е ТРЕТА СТРАНА НЯМА ДА ПОДАВА, ТЪРСИ ИЛИ ПО ДРУГ НАЧИН ДА ИСКА ОТ КОЙТО И ДА Е СЪД ПОМОЩ ИЛИ СРЕДСТВО ЗА ПРАВНА ЗАЩИТА ПОД ФОРМАТА НА ПРИМЕРНИ ИЛИ НАКАЗАТЕЛНИ ЩЕТИ.