„No shipments found for this order“ – какво означава? #
Когато съобщението „No shipments found for this order“ се появи непосредствено след създаване на нова поръчка, това обикновено означава, че системата все още обработва данните. В повечето случаи:
- Обработката отнема няколко секунди
- След кратко изчакване, етикетът се генерира и визуализира автоматично
Ако съобщението продължи да се показва след повече от минута, моля проверете:
- Дали поръчката е съдържала валидни адресни данни
- Дали има активна връзка с куриерската услуга
- Или се свържете с нашия екип за съдействие
Мога ли да добавя избор на офис или автомат в Checkout страницата? #
Ограничения и санкции при стандартен Shopify план #
Shopify не позволява модификации на Checkout страницата при стандартния план. Това включва добавяне на полета за избор на офис или автомат. Причината е заложена в Shopify Terms of Service, Раздел 14.4:
“You may not use the Shopify Checkout for purposes not intended by Shopify, such as attempting to modify it or inject custom fields unless you are on a Plus plan.”
Нарушаването на това правило може да доведе до:
- Санкции от Shopify
- Временно или постоянно спиране на магазина
Shopify поддържа и форма за докладване на нарушения:
https://www.shopify.com/legal/report-aup-violation
Какво препоръчваме? #
Въз основа на опита ни с множество магазини:
- Настоящият интерфейс, при който клиентът просто въвежда адреса си, работи ефективно и безпроблемно
- Изборът на офис/автомат чрез външна стъпка (напр. pop-up след Checkout или линк в имейл) е възможна алтернатива
- Допълнителни ръчни избори удължават процеса на поръчка и увеличават изоставените колички, особено:
- При мобилни потребители
- Когато клиентът не открие офиса по име
Нуждаете се от помощ? #
Не се колебайте да се свържете с нас. Ще Ви съдействаме за най-доброто решение според Вашия Shopify план и работен процес.